Boot Camp Skarpnäck

Japp i går drog vi i gång det jag och Sanna.
Hon hade suttit inne hela dagen och jag halva. Det enda aktiva som skedde var nog att man åt. Mat, mat, mat
Så kl 20.05 fick vi ut och sprang. Och att vi sprang! En halvtimme...
Trodde emellanåt att jag skulle dö men jag överlevde och hade en väldigt trött hund i knät när vi satt oss i soffan...

Det har varit en trevlig helg med Bobbelobbe.
Men han är på väg in i puberteten. Och det märks.
Lite smågnällig, sur, trött, svår att sysselsätta.
Men när jag beter mig som en 10 åring genom att kittla honom medans vi väntar på tvärbanan så släpper det, för stunden.
Men vi hade det mysigt. Trots att det var så jävla livat!

Jag är stolt över mig själv att jag var en snäll flicka i puberteten. Hade inte riktigt tid med sånt. Dessutom var jag ju tvungnen att hålla sams med mamma och pappa, det var ju dom som skjutsade och betalade för hästarna :P
Däremot så hade Sara en pubertet för ska vi säga 3 st. Man tycker ju att den borde ha gått över efter 6 år, men det är bara mindre märkbar..=)

Kyss

Kommentarer
Postat av: sara

Haha ursäkta? Jag förstår inte vad du menar??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback