Då har jag gjort det igen

Japp.
Det var väldigt länge sen sist.
Men idag gjorde jag det.
Jag har spelat Bubbles!!!
Det får inte bli till en vana.
Men jag skyller på norrmännen.
Ska ringa till Narvik och lite restauranger runt därikring, men ingen svarar.
Så jag skyller på grannlandet!

Så har jag dessutom lite tråkigt så jag har tagit lite bilder.

Fint väder ute= persiennerna nere

Önskar att det vore bubbelvatten i denna flaska just nu

Jag funderar på att färga mitt hår lite mörkare. Typ ljusbrunt..
Men inte först i slutet av sommaren. Kommer ändå bli blekt av solen i sommar. Så är det lite fräscht med ljust då!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Sanna

okej, du ser ju LÄSKIGT smart ut i de där glasögonen!

Postat av: Sanna

Haha, ok...



Det har ju varit lite glest med jobb i vinter, så då har jag fått söka mig till andra branscher än restaurang för att få lite extrapengar. :)



puss

2009-04-06 @ 20:08:27
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback