förvirrad

Har i en vecka ställt in mig på att åka hem idag för att det är ändå röd dag imorgon och ledigt.
Men till min besvikelse så följde inte kalendern mina tankar så det är halvdag i morgon.
Har haft svårt denna vecka med vilken dag det är.

Men imorgon så får jag åka hem.
Dessutom får jag lyxen att åka bil då min vapendragare från förr ska med mig, Caroline!
Valborg för ett par år sen hade hon sin första fylla med mig.
Vi var i Vrena och blandade "drinkar" i yallaflaskor.
Satt under en ek vid majbrasan och mös och blev onyktra.
Det var tider det! hahaha

Efter jobbet ska jag försöka hinna med en joggingrunda, men det kan bli svårt då det bjuds på middag ikväll.
Har fått skjuts upp till Stockholm med Timmy några gånger och han vägrar ta emot pengar.
Vad erbjuder jag då? Jo middag. Han har två innestående och jag flyttar snart så det kanske är dags för att avverka dessa.

Nej nu ska jag fortsätta med mina New York kartor. Vill oxå åka till NY!


Kommentarer
Postat av: sara

haha för ett par år sen.. Beginner!!

Postat av: Emsan

Hahaha, ursäkta mitt dåliga val av svenska.

För många år sen!

2009-04-30 @ 09:53:54
URL: http://emsansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback