grannhat

Jag hatar att ha grannar!!
Phiphan för dom!
Igår kväll när jag gått och lagt mig och precis börjat falla in i sömn hör jag Hoobastank - The reason.
Sen eskalerar det med barnspring, tjoande och sång.
På en söndag!
haha, jag tycker om fester på söndagar. Men då är det fest som jag är på och vi har inga grannar.
Nu har vi det.
Så jag gick upp för att hämta min ipod.
Upptäckte då att Sanna var vaken så jag gick in till henne och bad henne komma in till mig och lyssna.
Jag har ett hål i vägen.
Genom detta hål kommer det musik.
Det låter nästan så att det är jag som spelar.
Men det är det inte. Det är grannen.

Det slutade med att jag somnade någon gång vid 00, med ipoden inpluggad och hörde fortfarande grannens konstiga musik.
Men så vaknade jag 03.40 av att musiken var borta, ungjävlarna låg och sov, Dimman låg och stirrade på mig från golvet och att min ipod hade dött. Så har jag sjukt ont i nacken då jag somnade med fönstret öppet i lördags natt. Och huvuddelen på sängen är precis vi fönstret.

Men nu är jag på kontoret.
Trött och har en lugg som inte vill ligga där jag vill ha den.
Tror att det kommer bli en bra dag!
Sa jag att jag hae ont i nacken????????????????


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt ont i naken??!! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback