inburad

Då var det onsdag. Tiden går ju så fort när man har roligt.. NOT!
Kom fram till i går att jag har iprincip bara 2 veckor kvar på praktiken. För det är nämligen lektion i skolan, valborg och sen går jag in i examensdvala.
I tre veckor ska jag befinna mig i den.
Cirka 8 maj startar den. Skulle uppskattas om ni gör upp ett schema över vem som ska få träffa mig. Spela gärna in en film med lite hälsningar. Tyvärr är det inte säkert att jag kan se den. Men det är ju tanken som räknas.

Men fram tills dess så ska jag leva som det inte finns en morgon dag. Jag ska bada i champagne, röka cigarrer, köpa en ferrari, invenstera i en flott lägenhet på söder.

Tyvärr ser verkligheten annorlunda ut.
Jag kommer sitta på jobbet och gå hem när arbetsdagen är slut. Gnälla på att det är dyrt att handla på coop och att en av tjejerna där är så otrevlig och skäller på de stackars pojkarna som hon jobbar med. Jag kommer gå ut med Dimman, längden kommer vara högst varierande. Jag kommer sätta mig framför datorn, lyssna på radion och styra ihop en middag innan jag kryper upp i min fåtölj.

Jag känner mig verkligen hel lattjo!
Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback