jag kommer att...

Jag tror verkligen att jag har tagit vatten över huvudet genom att börja med denna städning!
Suck...
Men det är bara att fortsätta....

Ikväll ska jag på konsert. En vän till Caroline ska ha en examenskosert med jazz tema.
Det ska bli riktigt trevligt, speciellt då vi ska dricka vin innan :P

Nu är det bara en vecka innan jag åker hem.
Jag längtar hem massor.
Så längtar jag till den 30 maj. Då flyttar jag tillbaka till Bitchhouse.
Då är examensarbetet inlämnat.
Sen är det redovisning av arbete samtidigt som jag börjar jobba.
Jag kommer ha mina föräldrar och syskon hos mig, min hund kommer ha sin hundfamilj hos sig.
Jag kommer kunna dra ut en filt på gräsmattan med en flaska vatten och sola. På vår mark.
Jag kommer kunna köra min Ford! Lilla silverfisken...
Jag kommer att gå morgon och kvällspromenader med Dimman ner till hamnen.
Jag kommer att dricka öl och sprit på Lotsen.
Som jag längtar..

Kommentarer
Postat av: majsan

underbart! ett liv för en riktig porslinsprinsessa :)

2009-04-01 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback