om man får vara för sig själv en stund

Flickorna åkte hem idag innan lunch.
Så nu är det lungt och sansat.
Dimman strejkade idag när hon inte fick ligga kvar ute på balkongen och sola när jag skulle in till stan för att roa mig på Nordiska Museet. Ropade på henne ett par gånger men hon bara kollat tillbaka lite nonchalant och drog upp nosen i luften och sniffade den friska luften.
Det hela slutade med att jag fick lyfta in henne...

Nordiska var trevligt. Men en lätt ångest föll på mig när jag insåg hur mycket det finns att göra med exarbetet. Mitt liv är berikat! Bröllopstraditionerna har förändrats en hel del senaste 100 åren kan jag säga. Were to start?????

Imorgon blir det arbete och tjäna pengar och söndag blir det exarbetetsdag!

Var ju på konsert igår. Hade Melissa Horn varit lesbisk och jag oxå och hon hade frågat chans så hade jag sagt ja!
Grym konsert... Det kan göras om!

Mamma och mormor har hittat hit, välkomna!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback