Picka på fimp

Hörde precis Comviqs reklam om att dte är inte så kul att vara brevduva nu förtiden. Tacka fan för det. Om Posten skulle kunna sänka frimärkeskostnaderna så skulle jag kanske skicka ett brev eller paket nu och då. Jag har sålt lite kläder på Tradera. Frimärkena kostar 6 SEK, vilket man kanske inte tycker är så mycket men när man behöver 4 st så känns det onödigt!
När ska man börja med att faxa över paket?? Det är min stora fråga!

Igår pratade jag med David. Han skrattar inte med mig, han skrattar åt mig.
Men jag tycker om att han gör så. Jag blir glad.
Igår berättade jag att vi hade varit ute i lördags och jag och Lisa hade en hångeltävling och jag vann.
David skrattade massor. Men som sagt åt mig.

Imorgon kväll är det VIP afton på balkongen och sedan in i dimman.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback