Silverfisken is soon back on the high way

På torsdag ska jag och klippa mig och lägga lite nya slingor. Mitt hår är så slitet just nu att jag måste platta det för att dölja det någorlunda. Vilket i sin tur att det blir ännu mer sliten.
Ringde min kära far förur och bubblade lite, bland annat att det är lite synd om mig som student och att jag faktiskt kommer hem i morgon och hamnar då i Gnesta och skulle uppskatta om jag kunde bli hämtad. Vilket skulle lösa sig. Men det är kanske bäst att ringa mor min oxå och ha en back up plan :P

Tänkte på forden i går. Det är körförbud på den då den är avställd efter första besiktningen då den inte gick igenom.
Men jag slapp ta upp det då pappsen frågade om jag behövde den när jag kommer hem i maj. Ett stort leende dök då upp i mitt snygga nylle. Så sa han att han hade kollat på besiktingspappret och kunde fixa det.
Det är härligt med en händig far!

Syrran har snart uppkörning. Men hon vägrar att säga när. Det är ganska snart, men fortfarande långt kvar. Inte denna månad. Vad är det för svar undrar jag då??????



Mina rosa skor


Kommentarer
Postat av: sara

men röv! Han ska ju fixa min bil!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback