studier

Det blåser storm ute. Men på ballen är det inte lika farligt.
Det känns lockande att gå ut och sätta sig där med solglasögonen på, Dimman vid fötterna som ocå njuter av solen och en kopp kaffe i näven.
Men det går inte sedu.
Idag är det studiedag. Vi har ett motha fakka pm som ska lämnas in på onsdag. Vi fick riktlinjerna för detta på i onsdags. Vi jobbar heltid och ska göra ett exarbete som är avsatt tid för. Sen helt plötsligt ska vi göra ett PM på fem sidor. Fem sidor kanske inte låter så mycket. Men det är det i dagsläget.
Jag hade inte klagat om det var på mitt jobb jag skulle slita med detta. Då får man pengar för att göra det.
Nu lånar jag pengar för att göra något vår lärare tycker att vi ska göra bara för att han har inget annat än det att utgå ifrån när han sätter våra betyg. Han vet inte våra namn.


Såhär ser vårt kksbord t för tillfället.
Sanna har börjat svära och tycker att datorer suger att man borde skriva för hand istället.
Hon tänkte börja med en önskelistan då hon upptäckte att början på hennes pm försvann på datorn.
Jag sitter här, tar det lite lungt. Ska börja skriva om 7 min, då är kl 12 och jag har 7 timmar på mig innan gossip girl börjar!

Kyss

Kommentarer
Postat av: sanna

smickrande bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback