systeryster

Jag har precis avslutat ett samtal med systeryster.
Först höll jag på och dö när jag läste hennes blogg inlägg.. småskrattar fortfarande... haha
Sen pratar vi facebook och hon kläcker ur sig en klockren kommentar,
- Jag pratade med Andreas, vår kusin i går.
Upptäckte att det fanns en msn liknande funktion. Dessutom kan man se vilka av sina vänner som är online!
Asgarvade igen.
Kan verkligen se framför mig hur sara ryker till när Andreas skriver till henne där och hon ser fundersam ut över vad det är för något.. haha

Det är tur att man har mascaran med sig idag.. Kände på mig att jag skulle skratta så jag grät idag..

På återseende!


Kommentarer
Postat av: sara

Haha det va just så jag va ju!! Du kan mig alltför bra! Jag ryckte ju till oh var väldigt fundersam! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback