Vem är du vem är jag?

Du heter: Emilie
Smeknamn:
Emsan, Empan, Direktörn, Emma, pinglan, hjärtat, listan kan göras lång. Kärt barn har många namn...=D
Låt som du lyssnar på när du är ledsen?: My immortal med Evanescence
Beroende av:
popcorn, vänner och familj
Vad tror folk om dig?: Att jag är en väldigt trevlig person, social, pryd
Stämmer det?: Ja det måste jag säga.. Men pryd vet jag att många inte tycker, *host*maja*host*
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag har sjukt snygga ben!
Vad säger du för att imponera på någon?: Det beror på vem jag ska imponera på. Ska jag göra något som imponerar så gör jag ett svanhopp med en dubbelskruv.. haha nej skämt åsido, jag gör en kolapaj
Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv och har lätt att skratta. Gillar dom som förstår mina skämt, haha
Brukar du skratta för dig själv?: Oja, sist jag gjorde jag gjorde det var i morse när jag läste syrrans svar på dessa frågor. Sen kan jag sitta och läsa ett sms på tunnelbanan och börja skratta eller få ett hysteriskt skrattanfall utan att någon förstår mig..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Det kom från Sanna: Jag är så jävla pepp inför din dejt idag att jag lyssnar på T- pain - Low och försöker genom tanken skickalite bra vibbar till dig, jag hoppas du visar honom ett riktigt sexappeal ikväll:) nu kör vi! Puss
Jag småfnissade för mig själv åt detta..
Var bor du?: I gräddan av Skarpnäck, på landet och i Bitchhouse 
Äger du några convers: Nope
Sprit, cider, vin eller öl: Det spelar ingen roll, men försöker hålla mig borta från fisken, man blir så förbannat full av den!
Brukar du bli för full: Ähh, jag tror att jag "försa" mig lite i frågan över.. Sen är ju brukar en definitionsfråga. Men ja jag blir onykter nu och då..
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet. Jobbiga människor som inte fattar att dom ska hålla käften??
Har du haft sex idag: Nope
Hur svarar du i mobilen:
 Det beror på vem det är som ringer, ringer banan så blir det, banan banan det är en banan. Men oftast bara, Emilie.
Antal timmar sömn inatt:
 Var ute och slirade lite igår kväll så det blev 5½ timme
Brukar du komma i tid:
Jag gör mitt bästa. Ska jag iväg och jobba så brukar jag komma itid. Men ska jag iväg på fest  eller träffa en kompis så kan det bli så att jag är lite sen, tror att det jag har mer tid än vad jag har.
När mår du bra: När jag får umgås med mina vänner, skrattar och gör saker som jag tycker om. I höstas hittade jag min fristad i skogen när jag var ute och plockade svamp. Jag mår bra att få komma hem och andas lantluft =D
När blev du fotad senast: I natt var det en hårig man som kom fram till mig och fotade mig. Han bad mig sig att ta av mig kläderna och slingra mig i ett rep. Han sa att ingen skulle se dessa bilder och jag trodde honom.. haha nej men jag blev fotad inatt av Caroline när vi väntade på tuben hem..
Hur känner du dig nu: Jag är nöjd över tillvaron. Det är ljust ute längre, vi ska ha en superhelg, jag ska hem på onsdag till Nypan och träffa min familj och vänner.
Vanligaste färg på dina kläder: svart eller jeanstyg på brallorna annars högst varierande. Beror på humör.
Vad saknar du:
alla som jag tycker om hemma i Nypan, pengar, en man som avgudar mig
Hade du en bra kväll igår:
Oja! Började kvällen med ett glas vin hemma hos Caroline, gick vidare till hotell Hellsten där en kompis till henne höll i en jazzkonsert. Där drack vi mer vin
Favorit dryck på morgonen:
Thé
Rakar du benen: Även fast man har ljusa hårstrån och är singel vill man ju känna sig lite slät nu och då
När brukar du oftast gå och lägga dig:
runt 22.
Är du blyg?
: Lite grann kanske. Har även hört kall....
Sysslar du med någon idrott: Anser att varje sak man gör är en idrott isig.. :S
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det kan nog ske. Har aldrig inträffat för mig. Får återkomma på den
Har du spytt offentligt:
Det beror på om det räknas att spy offentligt om du har legat i en dusch och småkräkits medans dörren var olåst och det pågick en efterfest i huset. Men vad vet jag.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Klurigt. Jag skulle nog gå ut på stan och ta en bira med grabbarna, titta på rumpor och fotboll. Skittråkigt upptäckte jag nu när jag skrivit det. Hmmm.
Är du bortskämd: Ja men på ett väldigt bra sätt anser jag.
Vad gör du i morgon: Jag går till jobbet, skittrött, gör mitt. Går hem, lagar middag, ringer någon vän hemma och någon i sthlm, funderar nämligen på en picknick på lördag.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen som dyker upp i mitt huvud just nu
Vad längtar du till?: Det är mycket att längta till just nu, påsk, 29 och 30 maj.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag det måste jag säga att jag har. Det är det bästa som finns, att ha riktiga vänner. Hoppas bara att de tycker detsamma om mig!
Hur gammal är du:
23
Tycker du om någon just nu: Kärleksmässigt så nej. Annars så tycker jag om mig själv 
Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf: Har aldrig provat
Vilken tid gick du upp idag: 06.45
Har du sovit i din egna säng inatt:
Jodå
Har du strumpor på dig nu:
Ja det har jag, frös så mycket förut när jag inte hade det.
Är det okej att gråta: Vilken fråga. Absolut. Det gör jag i tid och otid. Gärna när jag skrattar
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av min skuld till CSN(boring), resa, shoppa
Bär du glasögon eller linser:  Glasögon när jag läser och sitter framför datorn
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det tycker jag inte. Så länge man trivs med sig själv så är det egentligen struntsamma vad man har på sig..
Har du piercing:
En i naveln och 6 hål totalt i öronen, men använder bara två av dom
Vill du gifta dig:
Att jag vill
Vill du ha barn:
2 max 3 gaphalsar
Solar du ofta:
På sommaren solar jag så ofta jag får chansen och på vintern ibland när det faller mig in
Är du bra på att laga mat: Jag är grym på att laga mat!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du:
Vig? Varför ska man vara vig? Det är inget jag känner till
Är du musikalisk?:
Jag älskar musik och tycker om att sjunga när jag är ute och kör bil, ensammen. Men jag har ju ingen sångröst och spelar inga instrument så då är man väl inte musikalisk, eller var går gränsen??
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten. Har cravings för kolsyrat vatten
Vilken är din favoritglass:
Just nu är det Ben & Jerry Half baked eller vattenmelonsorbet på Surprise
Tror du på ett liv efter döden: Nja. Det går ju inte riktigt att bevisa om det nu skulle finnas. Så det känns inte så lockande att dö bara för att se om det går att leva vidare..
Tycker du om sushi: Jag har verkligen försökt, men jag har väldigt svårt för det
Vad äter du helst när du ser på film:
POPCORN!!!!!!!!!!!!
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Jag har varit morgonmänniska men efter att börjat restaurang så har jag blivit en kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
blågröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja det har jag gjort. Hände faktiskt för några veckor sedan sist
Biter du på naglarna:
Tyvärr så gör jag ju det. Skulle rätta till min tumnagel i går och nu gör den mest ont
Hur ofta tränar/motionerar du:
Måste man hålla på med sådant?? Nej men jag går ut en sväng med min hund varje dag. Nu när det är ljust ute så kommer tiden på promenaderna öka från 15 min till 45- 1 h.
Senaste låt du hörde: Paramore - Pressure
Favoritfärg: LILA
Färg på din mobil: Svart
Favorit film:  PS I Love you, How to loose a guy in 10 days
Favorit bok: Stieg Larson, har bara hunnit med de två första
Favorit stad: Jag älskar Nyköping för det är min hemstad, jag trivs i Stockholm och blev förälskad i Barcelona
Favorit resa: Måste nästan säga de två senaste jag var på, Maastricht och Barcelona
Favorit land: Sverige för alla årstider. Men har länge velat åka till Australien och Kroatien
Favorit märke: Gina, H&M, Replay
Favorit parfym: Gucci Rush och Calvin Klein In 2 U
Favorit sminkmärke: Dior på mascara annars så är det ganska blandat
Senaste klädköp: Tror att dte var någon tröja.. Men jag fyndade ett par Friis & Company stövlar häromdagen. Ordinariepris var 1595, jag shoppade loss dom för 380 SEK!
Jag var nöjd!

Done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback