Boom boom pow

Idag åker jag till Linköping för att hälsa på min underbara väninna Sanna!
Det ska bli så hilma skönt att dels komma bort lite eftersom jag inte har någon semester, dels ska det bli kul att träffa Sanna som jag inte träffat så mkt sen  flytten från Skarpan. Varit och kollat på lägenheter men det har inte blivit många timmar qualitytime på det!
Dricka vin och prata skit! Fick dessutom med mig två hanar som Sara, lillasyster Strandqvist, så fint sa det. Hahaha

Ihelgen har jag jobbat massor. Först rökeriet, sen bar på baksidan på Skeppsbron och i går servering Skeppsbron.
Det har varit en rolig helg.
Jobb och efterfest till kl 6. Som förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Vänninan

Haha, love it. Vänninan, jag kännde mig helt plötsligt vuxen =)

Wiho, snart kommer du o hanarna. PUss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback