bränd hud

Shit vilken kväll det blev igår.
Crewet började dricka kl 18 cirkus och jag kom vid 23ish.
Som världens bästa kock Kim sa idag när han kom smygandes förbi vid stängning, du hann ikapp och om.
Det märktes när jag åkte med mamma och Tobbe till Femöre och det var svårt och hålla balansen på stenarna i vattnet.

Ännu ett arbetspass avverkat.
Imorgon bär det av till Banan aka Fritzel och hennes källare och jobb ute på Ön.
På torsdag är det Petter och då blir det grilla och rosé i Bitchhouse och såklart kommer min Sanna hit igen.

BTW så brände jag mig lite idag.
Smörjde in mig men glömde baskida ben och brände då mina stackars små skinkor.
hmm..

Dags att nanna kudde.

Puss
*saknar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback