effektivisering

Jag tycker att det är underbart att kunna jobba två dagar och nästan få ihop till en veckas arbetstid!
Ikväll bär det av till Restaurang Momma för ett litet gästspel. Ska bli trevligt och framförallt bra att få in en fot där med.

Idag skulle man kunna kalla mig och Sanna för effektiva iallafall. Vaknade upp strax innan 10, för då hade vi tvättid.
Så fram tills nu har vi hunnit tvätta ett X antal maskiner, handlat och lokaliserat oss fram till grovsoprummet.
Dessutom har vi hunnit skaffat oss 4 kompisar i huset.
Barbro, som inte alla ponnisar finns i stallet, en mysig tant vi träffade i tvättstugan som var allmänt förvirrad om var man felanmälde en trasig tvättmaskin och pensionärsparet mittemot oss som jag tänkte försöka snärja runt mitt lillfinger så de kan passa Dimmis.
Det gäller att hålla sig väl med de äldre i huset, då ligger man på plus!

Sanna har påbörjat tvätta fönstrena. Så nu ser man faktiskt ut genom det, hela vägen ner till Ruccola Bar!!

Dags att bege sig till tvättstugan återigen!

 

Kyss och klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback