framme

Jaha då är man stockholmsbo då. Eller bosatt i sthlms förort.
Jag fick mig en ordentlig chock när jag äntrade lägenheten i går förmiddags, den var inte städad och det var saker kvar i den!!!
Jag förstår verkligen inte varför en människa gör såhär.
Så det tog oss cirka 10 timmar innan det mesta var renskrubbat.
Så nu börjar det likna ett hem.
Vi ser fortfarande potential i lägenheten. Det kommer att bli jättemysigt. När det är klart.
Vi har en bit kvar dit.

Idag har jag sjuk träningsvärk efter allt flyttande, städande och lyftande.
Det är tur nu att jag har några lediga dagar så jag har lite tid att fixa och dona då min kära väninna gått och fått heltidsjobb.
Får då träna lite extra på att vara hemmafru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback