nu drar jag..

Om ca 15 min så tar jag min rullväska och går. Jag går och rullväskan kommer vobbla, jag kommer säkert bli sur och sparka på den.
14.13 går tåget till min nya hemstad.
24 augusti flyttar jag och Sanna upp till vår nya hemstad.
Men denna gång ska jag tillbringa mina dagar hos Fritzel, världens bästa Banan!
Så ikväll blir det cirkus och picknick.


Det är tråkigt när man börjar känna känslan att inget händer längre, det mesta går som på rutin.
När man är ute träffar man väldigt sällan nya människor, samma gäng som hänger och samma drinkar som blandas.
Jag känner verkligen för denna förändring.
I våras flyttade vi upp för att underlätta för oss själva under praktiken.
Nu flyttar vi upp för att vi vill och har ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback