"somnar om och vaknar igen som jag alltid gör"

Just nu tvättar jag fönster,packar lite och lyssnar på Kent.
Eller jag tog en paus för att facbooka och kika in här.

Idag har jag köpt ett köksbord.
Det är ett sådant som farmor skulle kunna ha haft i vardagsrummet och samla sina farmorvänner på en kopp kaffe och en chokladkaka med glasyr.
Men det är ett bord som har sin egna historia.

Igår låg jag och grinade till hela sista avsnittet av Sex and the city.
Carrie flyttade från NY till Paris.
Hon saknade sina vänner och kände sig ensammen.
Jag flyttar från Nyköping till Stockholm med en av världens bästa vänner.
Det tar en timme hem till familjen.
Det tog nog en timme för Carrie till flygplatsen.
Men igår fick det bli en känslomässig kväll.
Det gjorde inget, det var bara skönt.

Ikväll spelar Melody club på Skeppet. Ska bli skoj att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback