standing in this spooky town

Igår hade jag min Sanna på besök.
Det var ytterligare en det är synd om alla andra kväll.
Vi blev onyktra och dansade loss både på dansgolv och bardisk.

I veckan har jag varit i Sthlm  och arbetat lite och det gick som förväntat, bra.

Idag när jag promenerade hem från Skeppet efter en kaffe så slog det mig att snart lämnar jag denna stad.
Den stad där jag är uppvuxen, har familjen och känner mig trygg, ibland oroväckande trygg. ;Men framförallt lämnar jag kvar mina vänner. Mina underbara vänner kommer ändå finnas kvar, drygt en timme iväg, ett snabbt sms eller ett välbehövligt samtal bort.
Nya bekantskaper och gamla, jag saknar er redan och skulle vilja ta med er alla upp till Hagsätra.
Men jag vet att dte kommer gå bra iallafall. För att sakna någon är alltid nyttigt.
All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: lillemsan

love you babe! och stockholm är inte så långt bort!

2009-08-15 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback