stilla som när snö faller

Gårdagens festligheter bjöd på en av de bästa på väldigt länge.
Nya människor, god mat, flera goda skratt, underhållning och lekar.
Nya människor är alltid roligt att träffa.
På sista tiden har det varit samma gamla rutiner dynget runt.
Jag som är väldigt social i vanliga fall har inte orkat vara för social.
Det har räckt med de som funnits i min närvaro för tillfället.
Men nu känns det som min vagn i denna berg och dalbana är uppe på toppen och så hoppas jag att det förblir en tid framöver.

Om en vecka har jag flyttat ut alla mina saker och sitter ute på landet och väntar på att det ska bli måndag.
Det kommer vara blandade känslor.
Känslor av att lämna Nyköping, känslan av något eget, känslan av en nystart och känslan av saknaden till lugnet.

Känslan av att känna sig trygg är inte alltid den bästa.

Må väl

Kommentarer
Postat av: John

Må väl du med lilla groda. Tror att du kommer att få det helt underbart, vilket du är så totalt värd. PUSS!

2009-08-17 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback