that´s me

Lillemsan skrev i en kommentar till inlägget innan att det är något fel på  mig. Kan hålla med henne på många punkter eller förstå vad hon menar.
Men idag har jag tagit ett steg som jag borde tagit tidigare.
Men sån är jag.

Igår hade vi vår sista balkongonsdag då alla i Bitchhouse är närvarande.
Det blev en riktigt bra kväll och jag är bara så glad över att det finns så underbara människor i mitt liv!

Mitt popcornberoende har haft en paus under sommaren men är nu tillbaka i vardagen.
Så, nu ska jag ta min popcornburk och sätta mig framför tv:n och kolla klart på de 3 sista avsnitten i Sex and the city boxen.
Vilket är lika bra för de resterande dagarna måste jag packa....

Ett litet citat från Santalicious: " Du är knepig och underbar och framförallt min fina vän".
Sån är jag, take it or leave it!


Kommentarer
Postat av: lillemsan

menade ju naturligtvis att du är lite underlig på ett absolut fantastiskt, underbart, smultron-kolasås-vattenmelonssätt!!!! love ya! ps. every grasshopper is a friend of mine!



soooooooooooov goooooooooooott!!!!!!

2009-08-24 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback