chasing pirates


Tobbe drog ut en tand förra veckan och opererat ut en annan tand i förrgår så det är lite synd om honom.
Syrran har skaffat en vit Iphone precis som sin syster. Hon har mig som Idol!!!!

Jag och brasorna har ett kommunikationsproblem. Jag försöker fjutta på dom och dom vill inte. Den ena rykte det in från och den andra ville inte alls.
Så Sara erbjöd sig att lära mig men då högg jag ifrån och sa att jag kan!!!
För jag kan. Men det där med integrerad kommunikation fungerar inte riktigt mellan oss.


Min roomie är i Vemdalen och åker skidor. Saknar henne massor. Carro drar till Costa Rica på fredag och kommer hem på nyårsafton. Saknar henne oxå!

På tal om nyår. All dess hets kring nyår. Jag trodde att nyår skulle bli bättre än vanligt då vi planerade en resa till Berlin med ett gäng. Men den resan blir inte av då priserna höjdes. Men jag tror på nyår i år iallafall. Jag och Carro har planer tillsammans. Vi ska ha spelkväll. Alla som vill är välkomna. Vi kommer dricka champagne, spela vändåttan, monopol och kanske yatzy!

Nu ska syrran och jag gå ut på en promenad med hundarna i snön! För idag snöar det massor och det ligger faktiskt kvar på marken. Dte är en fördel med landet, snön ligger faktiskt kvar!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

JAG ÄR SARAS IDOL. Försök inte allt hon vill är att vara som jag. hihi

puss

2009-12-20 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback