ett tidsfördriv att dö för

Strax bär det av hemåt. Jag längtar hem.
Funderade på att åka redan igår, men det blev försent så jag och brorsan åkte in till Nypan för att fira en killkompis till oss.
Men det var jag och typ 10 fulla killar.
Man kände sig uppskattad det var en sak som var säker. Drog hem till sis sedan för att få en liten break från de hormonstinna grabbarna. Men såklart var man saknad efter en timme så vi åkte dit igen för att sedan åka hem till landet.

dricker ett glas oboy nu, det är godast att dricka det här, på landet. Men det är ännu godare att dricka det när man är lite bakis. Gud, då kan jag sätta imig en liter. Mumma!

Tror att det blir in till staden imorgon och kolla mellandagsrean i huvudstaden. KAOS är nog det ord man kan beskriva den med.


"Vad har vi för relation?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback