Jag ska sakna dig imorgon

När man öppnar spotify så kommer det ju upp massa låtar som kanske skulle passa dig eller låtar som är nysläppta.
För mig kom Lasse Stefanz upp med låten Emelie. Jag var ju tvungen att lyssna! Äntligen en låt som är tillägnad mig oc h det vackra namn jag bär
Igår blev det ett långpannepass på ÖM. Men tiden gick otroligt fort. Men det gör det när man har härliga personer på middag och i puben. Annars brukar det kunna bli då det är lite segt. Men inte igår.
Igår hade jag mina favortigubbar både på middag och pub. Dom gör det mycket roligare. Det tjoas och stimmas under middagen, det blir barhäng och några att prata med och för ovanlighetens skull så får jag göra GT (sista var ironi för er som inte jobbar på ÖM). Det var typ 2 år sen jag hade detta sällskap i puben. "Jasså de har tagit in experthjälp, nej men vad roligt att du är här, du har varit saknad, jobbar du imorgon oxå??, nu du emlan ska jag gå och lägga mig, ses imorgon. Bara några av kommentarerna.. Ser fram emot dagens julbord. Jag har inte tröttnat på julmat än, gästerna är trevliga och vi är ett toppen gäng som jobbar!
Kocken sa igår att om man inte är trött i december är det något som är fel.
Men om man får så mycket energi från miljön, människorna, djuren och jobbet, är det något fel då??
Jag tycker att det är skönt att man måste köra i 40 hem för det är massa hjortar och annat vilt som springer över vägen. Det känns bättre att passa sig för det än att behöva gå med försvarsspray och passa sig för en övertänd snubbe kommer fram med ett basebollträ i högsta hugg.
Varför kan man inte vara på två ställen samtidigt????

Nu är det mys i soffan med lilla Tobbeluring som dragit ut en tand idag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snälla skriv lite om vad du gör. Och kom hem snart. Jag vill att det ska vara januari nu, det suger att bo själv. Du får INTE under några omständigheter lämna mig ensam såhär länge igen!

XOXO

S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback