långa nätter

Var i väg och jobbade i sthlm tis-ons. Det var trevligt förutom att jag hade mina nya skor på mig och fick jordens värk i hälar och tår. Det slutade med att jag gled runt i ett par fleecetofflor.

Annars har det inte hänt så mycket. Åkt hem till Nypan, umgåtts med familjen, städat, tvättat, möblerat om och bakat en jävla massa lussebullar!


Idag börjar julborden på ÖM. Himlans trevligt!
Började dagen med att äta julskinka som pappsen köpt. Den var redan färdigskivad. Men han ville prova. Smakade knappt ingenting. Blev inte så mkt mer smak av att ta två bitar heller.
Det kanske är jag som är kinkig eller kräsen, men det ska vara riktig julskinka så bitarna blir så tjocka man vill.

Nu fryser jag och om jag ska klara av att lämna duschen sedan måste jag nog elda lite. Så ge mig en lyckospark i baken så hoppas jag att får igång brasan!

Värmer upp lite med att lyssna på Robbie Williams - Angel, liveversionen.

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback