monday in my heart

Jag har hittat ett ställe i huset som jag faktiskt har mottagning på min lur.
I fönstret i köket!
Smart drag att skaffa en Iphone med 3 när jag ska befinna mig i skogen i en månad!

Igår firade jag, Sanna, Sara, Frans André och Carro in den nya veckan med att äta på Vapiano. Sis, jag och Carro  fortsatte med en drink på bauer och några glas vin på East. En helt fantastisk kväll som innehöll mobbning, klämda fingrar, syltäpple som dricks, miniavloppshot, man med ett fruktansvärt underbett som stod och torrjuckade mot sis, galna spanjorskor och italienare, sur bartender och kommentarer som "vad fan har hänt" och "vad händer när jag ska på toa?", " skaffa dig en bajsdagbok", "jag har googlat honom och det ser bra ut".

Det gör att jag redan saknar Stockholm och vet att jag har gjort helt rätt att flytta dit.
Nu kommer jag inte att få träffa min kära roomie på ett tag, men det är tur att det finns telefon och internet. Hur skulle jag annars klara mig.
Har redan börjat få lite seperationångest då Carro drar till CR i tio dagar och kommer hem på nyår.

Just nu är jag bara så himla glad över de nära och kära jag har.

just love you all! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback