f.r.i.d.a.y.

Jaha, då var det fredag igen då.
Börjar längta hem lite.
Åker inte hem först på torsdag.
Sen bär det av till Holland på fredagen.
Oj, det är bara en vecka kvar.
Längtar massor.

Idag blir det en lång dag återigen, praktik och sedan jobb till 22.30.
Fest på Lidingö i morgon. Men min ekonomi tillåter inte utgång riktigt i dagsläget.
Så jag ringde och paxade Banan för melodifestivalen istället.
Vi hade kanske kunnat sett den på Liiiiidan, men vilka partypuppers.
Nyktra och melodifestival på en förfest.
Som jag sa till Banan, vi kommer inte att göra någon nytta där.

Nu vet mor min om the tatoo. Hon tog det bra=)

Vill nu bara har vår. Och så vill jag vara klar med utbildningen så jag är lite mer fri.
Läste föresten om en man som lurat CSN. CSN lurar oss!

                         

See ya later bitches!

Kommentarer
Postat av: Malin

japp, har börjat träna och blivit hurtig! =)

hur lever livet i stockholm då?! trivs du bra?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback