happy??

Jag är trött!
Känner mig otroligt gnällig just nu.
Men jag blev väldigt glad igår när jag fick hänga med Glenna på borggården och dela ut tshirts från aftonbladet för Vickans och Dannes förlovning.
Så då var jag glad.
Och när jag kom hem.
Ja ända fram till jag gick och la mig så var jag glad.
Uppskattning är alltid kul att få.
Då blir man glad!
Nu är det en ny dag.
Nya tag.
Imorgon kommer man bli märkt för livet så då ska man väl vara glad?
Jag drog allt lite på smilebanden nu.
jahaja.
Lite skit kan man ju:P

Kommentarer
Postat av: majsan

jag tycker absolut att vi ska dricka öl på lördag. jag kommer hem framåt kvällen. det är ju reggaekväll på tellus så vi ska dit jag och din bror. häng med oss vetja :)

2009-02-25 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback