ögonryckningar

Konstigt, jag gjorde ett inlägg förut, men det har inte publicerats. Märkligt.
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev så antagligen var det inget viktigt.

Käkade lunch för typ en timme sen, thaimat. '
Man kan säga att den var brutal stark.
Tycker om när det är stark, men kanske inte så.
Men man trycker i sig det och är glad för det var ju gratis!=)
Sparade lite till chefen när han kommer sen. hihi

Jag har haft ryckningar i mitt högra öga hela dagen. Skit irriterande!
Sen domnar min vänstra hand bort ibland. Lite obehagligt. Tror att jag håller på och få musarm.
Sitter ju jämt känns det som och skriver och söker på jävla internet!

Nej nu ska jag ta ut Dimman åp en minipromis. Hon är med på kontoret idag för direkt efter vi slutat åker vi hem!=D

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha visst låter valgryta suspekt.. får se om det blir det så kan jag rapportera hur det smakade!

Musarm?!?! ha ha det lät FÖR roligt!! vilken tur att man har billig humor! ;)

Postat av: sis

Du vet att man kan sjukanmäla sig för sånt.! eller iaf för ryckningar i läppen..det har mamma sagt :)

2009-02-12 @ 20:26:43
URL: http://zsara.devote.se
Postat av: Malin

Jo, jag vet vad musarm är.. Det såg bara så roligt ut när du skrev det... =D

2009-02-12 @ 21:47:15
URL: http://mollansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback