changes

Idag är jag sjukt snygg! En riktig buisnesswoman. =) Kanske kommer upp en bild senare.

Idag har det även skett lite förändringar som gör att jag inte längre vet.
Känner mig smått förvirrad just nu.
Måste ringa ett samtal sedan.
Måste få råd och tips.

Ska även ringa och prata lite med Boxer och CSN. Boxer för att kanal 3 inte fungerar fast den betalas för och CSN för att det är CSN och jag vill ha mina pengar! Helst igår!!

Dessutom började morgon bra, kunde inte sova ordentligt inatt och när jag kom tuben så fungerade inte mitt kort så jag var tvungen att köpa en remsa.. Där sprack min planering då jag trodde kortet räckte i allafall tills imorgon!
Jaja

Nu är det dags att arbeta lite!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: sanna

Det vore jättekul att komma upp och kolla läget hos dig :)



Lycka till med allt idag.



Puss på dig tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback