dagdrömmar

Det svarta känns som att det ljusnar till grått nu i allafall.

Min mor ringde mig igår kväll och frågade lite försiktigt hur det var med mig. Antar att mitt lilla utbrott i telefonen vid lunch hade något med detta och göra. Men i går kväll hade det ordnat upp sig relativt och jag var gladare. Nice.

Men jag är fortfarande förvirrad. Men det kanske jag ska vara. Kanske är det när jag är förvirrad som jag gör rätt. Eller?

I metro stod det i allafall under mitt horoskop: "emotionellt är fisken just nu lite extra sårbar. Var realist och undvik dagdrömmar".
Undvik dagdrömmar? Varför? Det är ju så jag räddar min vardag. Eller kanske inte räddar, men livar upp den.

jaja
smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback