friends for ever?

Än så länge vet jag inte vad jag ska skriva.
Mina dagar har typ sett likadana ut på sistonde.

Ikväll blir det middag, alkohol och utgång med min väninna Caroline. Vi lärde känna varandra för typ 8 år sedan då hon fick låna min lilla ponny, Eddie, på en tävling.
Det var vår tränares idé, så nu i efterhand kan man se vr vänskap som lite påtvingad för då hon skulle träna fick hon sova över för hon bodde i julita. Men jag ser inte vår vänskap som påtvingad för vi klickade direkt.
Nu bor hon uppe i Stockholm oxå. Vi har inte hörts jätte mkt på senaste tiden, men det är alltid lika kul när vi ses. Så idag så ska vi äta middag och förtära alkohol! Sweet.
Jag behöver ut och träffa människor. Håller på och bli galen. Måste börja jobba oxå!

På återseende!

PS. lyckades inte riktigt tigga till mig massage igår, en annan gång.DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback