Gratis är bäst

Idag har CSN hört mina böner. Fick studieförsäkran underskriven i måndags, vilket betyder att CSN inte fick den först i tisdags. Hade då räknat med att det skulle ta 1 vecka innan the money satt på kontot. Men det kom som en överaskning att the money hade kommit in redan idag! Vilken lycka.
Så direkt åkte jag in till stan och shoppade loss på ett SL kort värde 2450 kr, en sportbehå, då vi ska börja träna lite, och sedan hoppade jag av vid skanstull och handlade på Hemköp. Så nu behöver jag inte längre tänka på färdbeviset, bara komma ihåg och ta med mig det. Min hylla i kylen är relativt påfylld och jag kommer inte att få blåmärken under hakan för att brösten slagit mig när jag hoppar runt på kickboxning eller svänger loss i en samba( tvivlar dock starkt att den händelsen skulle inträffa).
Dessutom ska vi prova på Kundalini yoga måndag nästa vecka och sedan gå på Carolina af Ugglas kör där man inte ska kunna sjunga. Ska bli intressant.
båda dessa är gratis första gången och även kickboxningen.

Nu ska jag försöka få mig en liten massage.

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback