Jag sjunger i kör!

Var en snabbis på stan i går med banan och cissi. Shoppade lite grann på Gina. Hittade en klänning som ska bäras på lördag. Fan vad snygg jag blev utbrast jag lite lätt och banan tyckte att det var härligt att höra mig säga så.
Det måste ju faktiskt betyda att jag är "frisk". Eller i allafall nära.

Har precis ätit lunch och ska nu leta efter lite resor, inte till mig själv dock! :S
Men nu är i allafall min biljett till Holland bokad! 13-16 feb är jag i Holland! Tjoho!
Var på kör för alla igår med Carolina af Ugglas som ledare. Jag är frälst! Som sanna sa: jag sjunger i kör!

Back to work!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå! med vem/vilka ska du åka till Hollan? jag vill också dit det verkar ju suverän. hur som haver...köp lite schysst knark till din favorit svägerska vet ja ;) puss

2009-01-20 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback