klar

Nu börjar jag bli säker på vad jag ska välja.

Är sjukt trött idag oxå. Förstår inte. Då gick jag ändå och la mig halv nio i går kväll. Visserligen låg jag och läste i drygt en timme.


Funderar på vilken helg jag ska åka hem till nypan. En inbjudan för systrarna Sjödins 20+ kalas hade ramlat in på fejjan. Låter mycket trevligt, så jag funderar på den helgen. För sedan är det första helgen i februari, 6 feb kommer min syster och helgen därpå ska jag antagligen till Holland. Så ska min bror komma upp och hälsa på och Carro skulle upp någon helg oxå. Det är planering som gäller nu det hör ju jag det!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: sanna

sen så skulle ju jag och tess få komma upp. kan gissa att det blir lagom till valborg eller nåt innan vi tre upptagna virrpannor lyckas få ihop nåt. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback