ljusnar

Lätt rastlös och pank. Ingen rolig kombination ska jag säga. It sucks!

Men det är ju tur då att man har gratis kaffe på jobbet och dessutom frukt.

Idag är ingen bra dag har jag kommit underfund med. Är helt omotiverad och vill bara gå hem och lägga mig.
Ber om ursäkt att jag mest skriver om hur mörkt det ser ut men det är så det känns just nu. Men det finns många ljusa stunder också:
Längtar faktiskt till jag ska köpa mitt SL kort i morgon som sträcker sig fram till juni, trots att det kostar 2450 kr så slipper jag ju att bry mig om SL kort fram till sista datumet.
Jag ser fram emot måndag nästa vecka. Kan då bli ett slut på lite gnällande.
Vi ska gå och titta på etnografiskas utställning om trafficking. Mkt intressant.
Ser fram emot att börja jobba lite nu och då.
Ska åka och hälsa på i nypan snart igen.
13 feb ska jag antagligen till Holland och hälsa på min kära vän Bitti.
Snart är det mars och då fyller jag och det blir ljusare längre.
Längtar till sommaren.

Se vad positivt!=)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback