Mörhult

Befinner mig just nu i Mörhult, jajebing Mörhult. Undra var i Sverige det ligger. Det ska jag säga er, i småland, var annars heter varenda liten socken något med hult eller ryd?
Jag och brorsan har skjutsat hem Niklas och Jessica idag. På vägen hem skulle vi göra ett stopp hos PG som vi fortfarande är kvar hos. Pojkarna spelar tvspel och jag hamnade framför das computer.
Men nu vi jag hem, har fortfarande lite feber så jag sitter och höjer och sänker värmen i bilen för att jag fryser ena sekunden och nästa så svettas jag. inte kul alls! Dessutom så bjuds det på middag ute på landet när vi kommer hem. Pappa skulle göra egen bea! MUMS!

Till Sanna: Det snöar hemma nu och jag tror att jag såg en isbjörn ute på gatan häromdagen, kan ha varit febern som talade oxå, men kallt är det. Hoppas du längtar hem och är trött på solen!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback