städ

Fryser och snorar så jag vill gå hem och jobba hemma idag.
Men man får så sjukt lite gjort då, märkligt det där. :P

Idag så blir det till att städa hemma. Linda och jag har bokat städdejt, det går lite lite snabbare då.

Börjar bli hungrig, redan! Får dricka lite med bubbelvatten så jag håller i minst en halvtimme.

Tänkte på en sak tidigare. Det suger att göra sig iordning och hitta en outfit på morgonen för att sen bara sitta på tuben, åka buss, gå några meter och sedan sitta på ett kontor och sen åka hem igen när dagen är över. Förvisso kan det ju hända att man ska på möten och sådant. Men iallafall. Just nu sitter jag själv och är jättefin i håret, men ingen får se det!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback