Sthlm

Nu är jag tillbaka i min nya "hemstad" eller vad vi ska kalla det för. Fick skjuts upp i går av min vän timmy och det tackar vi för! Pratade då om att man måste ge sthlm en chans för att kunna trivas. Inte åka tillbaka till nypan alltför ofta, då fortsätter det att vara hemma. Där jag bor nu måste bli hemma för mig själv för att det ska kännas bra och för att man ska trivas!

Trodde att jag skulle få sitta själv i lägenheten medans vännerna i Nypan festade til det igår, men jag fick middagsbesök av Glenn och till detta förtärdes en del vin och massa tjejsnack. Pratade nyårslöften och div. Jag kom på ett nyårslöfte, eller vad man kan kalla detta för, några dagar efter nyår. Jag har klarat det väldigt bra och är väldigt nöjd över detta beslut(som btw har tagits en gång tidigare).


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback