Jaha, blev lite längre än förväntat

Fick lite inspiritation om att sammanfatta 2008 i bilder när jag läste min väninnas blogg, Sanna, så därför tänker jag göra det!

Januari:
Nyåret tillbringade jag med mina pojkar från strängnäs och min soulmate Emelie.
Firade min brorsons första födelsedag i Småland


Kort därefter blev det fest i Bitchhouse, dessa shotkannor!


Så var det dags för en liten tjejfest


Klassen var med under Årets Kock och hjälpte till. Detta event gick av stapeln den 30 januari med efterfest på Sky Bar.


Februari:
Under denna månad skedde en del marknadsföring av Annie get your gun och vår utbildning, Evenemang & projektledning

Alla marknadsförare måste ta en paus.



Februari bjöd på ett underbart förvår väder!


Vår handledare bjöd på semlor


Ett litet sexparty hölls i Bitchhouse och Big Boner was in the house!




Mars:
Pappa fyllde år!


Sedan var det dags för min födelsedag och Kent spelade i Nyköping, kärlek

Vad snygg du var i den röda klänningen!
Jag vet, så jälva porrig! Hahaha




Snön kom på besök


En tripp till Norrköping för utgång. Det var här jag och Sofia fann varandra.


Självklart bjöds det på studier oxå


April:
Tobbe fyllde och visade upp sin kvinnliga sida


En mysig utflykt till Stendörren med bowling och öl därefter


Och en syster och bror som fyllde


April avslutades med Valborg ute på Djursvik. Middag, eld, bastu, dopp i havet och såklart lite alkohol



Maj:
Carro & Abra


Lillemsan fyllde



Juni:
Började jobba på Lotsen


Folkrace:


Juni:

Syrran tog studenten


FAmiljen tog sitt pick och pack och åkte till Borlänge för Peace & Love festivalen. Vi höjde nog medelåldern ganska bra, men satan vad skoj jag hade! Tack som fan.



Juli:
Heron med Maja och syrra


Paintball med Lotsen

Och självklart massa jobb, party och regn!

Augusti:
Kryssning med Lotsen och champagne flödade!


Den roligaste festen på hela året, som fortfarande nämns av oss inblandade, White Trash fest på Lotsen.


Ett väldigt bra avslut på sommaren


Tack alla vänner för den bästa sommaren so far!

September:
Kantarellfreak och fristad



Oktober:
Kunskapskalaset på Norra Latin med efterfest på Engelen och schalgerkväll på Victoria

Förberedelser inför julbord var i fullgång!


November:
Genomförande av Julbord


Sista veckan i Nypan




December:
Nu bor jag och Dimman i Skarpnäck tillsammans med nya roomies.


Det blev lite längre sammanfattning än beräknat. Men jag hade så många bilder som ville vara med!

Till sist vill jag säga att jag och Carro har varit roomies i drygt 1½ år. Att bo med någon man inte känner gick överförväntan och en vän för livet är funnen!
Det är skönt att veta att jag och Dimman är välkomna till Bitchhouse när som!

Kommentarer
Postat av: sanna

älskar bilden på carro och abra... den är så full av energi och glädje :) bra gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback