värme

C- vitaminerna hjälpte sådär. Hade en trevlig nyårsafton. Mådde dock inte superbra, nös till och med sönder min klänning :S Jätte märkligt!
En positiv sak var att det blev en nästintill nykter nyår( 3 öl och en cinzano fl mallen 19-03) var att jag slapp baksmällan. Däremot så låg jag och frös i feber hela natten istället. Sov nästan hela dagen igår, när jag väl var uppe var jag helt snurrig. Feberfrossa i natt också, men åt andra hållet. Jag trodde att jag skulle svettas ihjäl.

Imorgon blir det till att sitta i en bil hela dagen då jag lovat min bror att följa med när han skjutsar hem Jessica och Niklas.

På återseende!
PS. Nu önskar jag bara att det blir varmt och soligt. Att det är ljust mestadels av tiden och ja, varmt!!!!!!!! Ge mig värme och sommar! Kan det vara så svårt?DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback