för vi har en lägenhet, fy fan vad vi är bra!

Nu är jag trött.
Glömde bort att det var idag jag var uppe i Stockholm och kollade på lägenhet, men det var jag. Imorse.
Så nu har jag och Sanna en 3:a i Hagsätra.
Den var sådär, men det berodde mkt på inredningen som var. När den väl är tömd och vi har plockat in våra grejer kommer den att bli väldigt mysig tror jag.
Ett år har vi den och det finns en chans att vi får ta över första handskontraktet på den. Sweet!
Så, den 15 eller 16 aug blir det flytt till sthlm!!

Det händer mkt just den 15:de. Skulle ha varit fyllechauffis till Carro och Mattias som ska på bröllop men idag blev jag påmind om att jag redan var bortlovad just det datumet.
Ska och hjälpa till på en 25 årsfest utanför katrineholm. Och en flytt på det....


Nu ska jag sova och hoppas på att Dimman inte väcker mig alltför tidigt i morgon, eller någon annan heller. Behöver sova lite!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback