frågan är

Igår var jag och Sanna och kollade på två st lägenheter. Den ena fick vi. Men den tackade vi även nej till idag.
En omöblerad 4:a i 5 månader. Känns sådär att behöva engagera pappa eller bror att flytta mina saker, igen, för att sen i mellandagarna flytta alla grejor igen.

Ligger i min säng och funderar vad jag ska göra med dagen. Börjar iofs jobba 15.30. Ska förhoppningsvis besikta om syrrans bil, som jag för övrigt hade ett litet äventyr med i går kväll när jag åkte hem. Det var lite spännande om jag skulle komma in till stan eller inte...
Min mobil har börjat stängt av sig, igen. Så jag skulle behöva lämna in den. Vilket jag ska göra ute på Gumsbacken....

Så med andra ord vet jag vad jag har att göra idag..
Men frågan är ju om jag orkar resa mig upp ur sängen och göra något av detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback