ta det ett steg längre

Vad händer i mitt som gör att jag inte skriver här?
Det ska jag säga dig min vän. Det händer inte speciellt mkt.
Jobbar, sover, går ut med hunden.
Hunden som inte ligger på jätte plus dessa dagar då hon löper och behöver gå ut och kissa oftare än vanligt.
Så om någon möter mig eller ser mig på gatorna i stan mellan 06.30- 07.30 så går jag inte i sömnen, eller nästintill, men det är inget farligt.

På måndag ska åker jag till Linköping för att umgås med min nygamla roomie. Och på tisdag följer Sanna med mig upp till Nypan för lite svampplockning, restaurangbesök och rosévin. MYS!

Igår när jag var på Coop shoppade jag loss på böcker.
2 st "tjejböcker", en sann historia om en flicka som blivit utnyttjad av sin far och berättade det för sin mamma som sa att hon inte fick berätta om det för någon och sedan även aldrig fucka upp av Jens Lapidus.
Så nu blir det till att läsa.
Om inte annat så kommer det väl att spenderas en viss tid på tunnelbanan ut till Lidingö och andra platser som kräver lite tidsfördriv.

Nu ska jag vila lite, i kväll är det Kiss kväll på Skeppsbron 11 så jag och Cajsa ska ta oss ner och titta på lätt överviktiga medelåldersmän i Kiss look alike kläder! Kan bli en syn för gudarna!

Fick den hr länken av mamma, tyckte den var lite skojig. Att allt inte alltid behöver handla om traditioner.

Kommentarer
Postat av: maja

"våran lilla hemlighet" heter den va? Jag har kollat på´n och tyckte den verkade bra.

Fan vilket schysst bröllop! Jag blev lite gråtmild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback