Fields of gold

Jag gick in på mitt konto.
Men jag vet vad som sitter där, 11 stadiga svenska kronor!
Hade väl en förhoppning om att någon hade satt in en mindre eller större summa pengar av välmening.
Sånt skulle jag gilla.

Jobb igår och jobb idag.
Midsommar i morgon.
Den ska firas tillsammans med Maja och Maria.
Vi ska leka, dricka öl och få ångest..
Får det är väl det midsommar går ut på?


Eftersom det är ännu en dag i det trista vädrets tecken så ska jag gå tillbaka till min säng för att läsa tredje boken av Stieg Larsson.

Kommentarer
Postat av: lillemsan

Stieg larsson var ett geni, håller på med trean, bäst i serien!



puss på dej!

2009-06-18 @ 14:05:00
Postat av: Sanna

åååh, den versionen med eva c är helt underbar, definitivt gråtmaterial...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback