oviktigt

Tod silverfisken och drog ut på landet. Behövde en skrivare.
Ska lägga m,ig ute i solen och opponera på Sannas arbete nu. Så det är klart.
Sen är det lunch med Tessan på Öster Malma. Mys

Första helgen på Rökeriet är avverkad. Har gått bra. Men jag blåsor på fossingarna.

Var ute en sväng på Tellus i lördags efter jobbet. Jag var trött och Carro fyllde. Så Cajsabajsa sa att Carro kunde använda födelsedagskortet. Det är likadant som att bli hotad.
Ett gäng stekare på VIP hyllan. De var lätt desperata och när jag skulle vara trevlig och fråga var de var ifrån så blev svaret: Var tror du????
Stockholm?
Ja var annars!

Det skulle vara skoj om jag hade sagt Enstaberga och svaret hade blivit lika!

Nejut i solen och stek!
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback