Weddingtime @ Öster Malma

Igår jobbade jag bröllop på Öster Malma!
Det var två år sen sist och det bästa av allt var att jag jobbade med Tess, sanna och min lillemsan. Kent var dessutom i köket..
Sanna gick lös med Kameran och tog massa kort tills den dog och gick över på min.

Det planerades bröllop i köket för fulla muggar, för våran del.
Eller det kanske var mest Tess och Ems eftersom de är faktiskt de som har ett förhållande.

Så nu får kreativiteten börja jobba sakta men säkert inför detta. Har en del och styra med skulle man ju kunna säga.

Diverse annat pratades det också om.
Det var riktigt kul att jobba tillsammans med er tjejer, vet ju inte om det blir någon mer gång eller när nästa gång blir!
Ni galna, glada, roliga, knäppa och framförallt mina vänner!





Kärlek!



Kommentarer
Postat av: lillemsan

Och en massa kärlek till dej underbara varelse!

2009-06-14 @ 18:23:13
Postat av: Sanna

jaaaa, kärlek!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback