back at the office

Då menar jag inte back som i rygg, utan back som tillbaka.
haha

Jaha då sitter jag här igen.
Det var påfrestande att sitta på tunnelbanan. Snoret rann mest hela tiden.
Såpass att jag blev irriterad på mig själv att jag inte snöt mig.
Hade jag snytit mig hade säkerligen de andra passagerarna blivit smått irriterade.
Sen att pappret blev fullt med slemmigt blod hade nog inte gjort saker bättre.
Så jag lät bli.
För mina medmänniskors skull.

Torr om händerna är jag oxå.
Är trött på det här.
Vill ha vår.
På riktigt.
Inte förvåren utan vårvåren!
Cravings!


Kommentarer
Postat av: Piff

Kom hit, ta med dig sommarså sitter vi på balkongen...

Postat av: Sis

Men om snoret rinner så ska du prova "snorförstopparen", "snorgube-bildaren" Otrevin komp! Asbra. snoret slutar rinna och man kan andas genom näsan. Men ett - för att man får typ en indianskog i näsan ist. och jag vtet bine omduföredrar att peta dig i näsan hela dagen eller om du hellra snyter dig?! Upp till dig!

Jag har iaf kört halka idag. Askul, körde med en förståndshandikappad kille som ine visste vad filägevar! Mupp! Keps hade han också! Hepåre

2009-03-30 @ 12:55:42
URL: http://zsara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback