boring

Jag är lite tom just nu.
Det har ju lixom inte hänt så jätte mycket denna vecka.
Jag läser Stieg Larsson och i fredags tröck jag i min en hel ben & jerrys.

Igår jobbade jag även fast jag inte borde.
Nu längtar jag hem till landet och det är 2 veckor kvar innan jag ska hem!

Jag skulle ju kunna sjunga en sång för er.
Men då skulle jag behöva spela in en, lägga upp den på youtube och dessutom skulle ni lida..

Nu kom jag på det.
Det står en polisbil på innergården här i Skarpnäck..
Jag gick och sneglade förut om det var någon som kommit ut än. Men icke.
Vad gör polisen här? Vem ska dom hämta? Kanske bara är hemma på lunch, eller??
Det sätter fart på folkets hjärna såhär på en söndag i Skarpnäck..
Dessvärre är det så att just själva polisbilen inte fascinerar mig. Vi har utskikt mot skarpnäcks gård, ett hem för missbrukare, från köksfönstret så polisbilar ser man var och varannan dag..
Det är nyfikenheten. Men dom har stått där ganska länge nu.
Så det är nog bara lunch.

En sak är jag väldigt nöjd över. Min dator slår om till sommartid av sig själv!
Är inte det fantastisk vad dagens teknik kan göra??
Jag är nöjd

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh polisen! Man blir såå nyfiken., vi har tvärtom här i Oppeby gård. Bara gamla här och för ett tag sen blev jag väldigt nyfiken när en ambulans anlände med blåljus till granngården.

Och ett paket B&J Rasberry Bohemian TRYCKTE jag i mig nästan helt själv + en pizza + Mcdonken+godis!

Mumma en söndag som denna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback