eye of the tiger

Inatt sov jag pissdålig.
Kanske för att min kropp var i chock efter att ha läst Stieg Larsson hela dagen..
Men vad vet jag..

Jag och Sanna har lite försöndag idag.
Jag sitter vid köksbordet och slår på min dator.
Sanna kommer in som en halvdöende människa och väser fram ett hej.
Jag kan inte mer än gissa av den korta väsningen att det var ett hej och det faktum att hon precis kom upp.
Vi snorar lite och beklagar oss över att natten nästan varit sömlös för oss båda.
Sanna hade vaknat men tagit en baffa och en ipren och somnat om igen.
Jag hade fått ett sms av mamma där det stod att mormor tyckte att jag skulle ta alvedon i stället. Det hjälper bättre mot feber.
Men jag byte lakan i går och inbillar mig at febern försvann med dom ner i tvättkorgen.
Han försökte smitta ut i natt, hann nästan fram till mig, men då gav jag han en rak höger och febern föll som en fura till golvet och slog bakhuvudet i stolskanten!
Nu hoppas jag att han inte skickar någon annan ur sin armé på mig!

Imorgon är det den riktiga pensionärssöndagen. Då har vi dessutom besök av vår kära lilla Glenning!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback